KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ing. Martin Vašek
Telefon: +420 737 218 025
E-mail: mv@kobit.cz

Image 1 Image 2 Image 3 Image 4

Rozmrazovací cisternové nástavby letištních ploch - ROKO 8

Použití

Slouží k přímě a přesné aplikaci rozmrazovacích látek na letištní plochy za účelem rychlého a efektivního rozmrazení námrazy pro všechny druhy civilních i vojenských letišť.

Popis výrobku

Rozmrazovací cisternová nástavba letištních ploch se skládá ze svařované nerezové cisterny, kompletní technologické části s čerpadlem a pohonnou jednotkou včetně rozkládacích ramen s vyrovnávacím mechanismem a tryskami. Montuje se na podvozky o min. užitečné hmotnosti cca 13 tun (tzn. celková hmotnost cca 19 - 20 tun).

Vlastní cisterna je vyrobena z nerez plechu – AISI 316, která je odolná vůči chemickým a agresivním materiálům. Uvnitř cisterny je vlnolam pro snížení větší dynamiky kapaliny při jízdě.

Celá technologická část včetně rozkládacích ramen je sestavena z těchto základních částí a bloků s následnými funkcemi tj.:
- vlastní ramena jsou základní ocelová, vnější jsou hliníková z profilů tvořících příhradovou konstrukci
- zavěšení je stabilní v horizontálním a vertikálním směru s omezením tlumení a eliminování kmitů rozstřikovacích ramen – patent firmy DAMMANN
- hydraulické uzavírání ovládání vlastních ramen (pomocí čtyř segmentů) volitelně pro plnou pracovní šířku nebo až ke kloubu (půlka pracovní šířky), možnost manuálního nastavení v případě poruchy hydrauliky a zajištění ve složené poloze
- možnost nastavení vlastních stříkacích trysek
- centrální vedení hadic v článkovém řetězu ve zvedací kleci
- hydraulický zámek pro přepravní polohu
- odstup nosičů trysek je konstruován 50 cm, tandemový nosič trysek pro dodržení stanovené dávky při větších rychlostech s trojnásobnou multifunkcí
- 2 injektorové trysky na jeden nosič pro požadované množství a rychlost pojezdu
- pneumatické plnoautomatické zapínání a zavírání kapaliny na jednotlivých tryskách
- poziční osvětlení na samostatných ramenech
- kapalina je dále na ramenech vedená 3“ vedením v sacím a plnícím úseku se suchou spojkou
- pístové čerpadlo kapaliny o výkonu 500 l/min. a tlaku 20 bar, výpustní stříkací tlak je omezen na max. 8 bar
- řízení výstupního množství a stejnoměrného tlaku je plnoautomatické a je regulováno elektropneumaticky obslužnou částí (BT II) s počítačem (Uni – Control)
- zapínání a vypínání kapaliny probíhá pneumaticky přímo na trysce ve čtyřech dílčích šířkách, které jsou shrnuty do hlavního spínače
- pomocí dvou různých velikostí trysek lze spínat až tři různé průtoky při stejném tlaku a stejné rychlosti
- pohon rozstřikovače je pomocí diesel agregátu HATZ – tříválec, napětí je 12 V

Technické parametry 

Geometrický objem / počet komor / počet vlnolamů 8 000 l / 1 komora / 1 x vlnolam
Materiál nádrže nerez ocel AISI 316
Max. pracovní šířka rozstřikování 24 m
Režimy rozstřiku v šířce 3 m / 12 m / 24 m
Dávkování v rozmezí 10 – 50 g/m2
Rychlost při aplikaci kapaliny 5 – 40 km/hod.
Aplikace rozmrazovacího prostředku pomocí trysek
Automatická regulace dávkování v závislosti na pojezdové rychlosti a nastaveného množství dávky, sledování aplikovaného množství včetně okamžitého množství rozmrazovací látky v nádrži přes GSM bránu
close
Product
Jméno a příjmení:
E-Mail:
Telefon:
Dotaz:
print header
Telefon: +420 493 546 411
Email: kobit@kobit.cz
FAX: +420 493 522 974
Web: www.kobit.cz
Sídlo společnosti: Rozvojová 269, 165 00 Praha 6
Provozovna: Konecchlumského 1100, 506 01 Jičín
IČO: 44792247
DIČ: CZ44792247
Rozmrazovací cisternové nástavby letištních ploch - ROKO 8
Image 0 -

Použití

Slouží k přímě a přesné aplikaci rozmrazovacích látek na letištní plochy za účelem rychlého a efektivního rozmrazení námrazy pro všechny druhy civilních i vojenských letišť.

Popis výrobku

Rozmrazovací cisternová nástavba letištních ploch se skládá ze svařované nerezové cisterny, kompletní technologické části s čerpadlem a pohonnou jednotkou včetně rozkládacích ramen s vyrovnávacím mechanismem a tryskami. Montuje se na podvozky o min. užitečné hmotnosti cca 13 tun (tzn. celková hmotnost cca 19 - 20 tun).

Vlastní cisterna je vyrobena z nerez plechu – AISI 316, která je odolná vůči chemickým a agresivním materiálům. Uvnitř cisterny je vlnolam pro snížení větší dynamiky kapaliny při jízdě.

Celá technologická část včetně rozkládacích ramen je sestavena z těchto základních částí a bloků s následnými funkcemi tj.:
- vlastní ramena jsou základní ocelová, vnější jsou hliníková z profilů tvořících příhradovou konstrukci
- zavěšení je stabilní v horizontálním a vertikálním směru s omezením tlumení a eliminování kmitů rozstřikovacích ramen – patent firmy DAMMANN
- hydraulické uzavírání ovládání vlastních ramen (pomocí čtyř segmentů) volitelně pro plnou pracovní šířku nebo až ke kloubu (půlka pracovní šířky), možnost manuálního nastavení v případě poruchy hydrauliky a zajištění ve složené poloze
- možnost nastavení vlastních stříkacích trysek
- centrální vedení hadic v článkovém řetězu ve zvedací kleci
- hydraulický zámek pro přepravní polohu
- odstup nosičů trysek je konstruován 50 cm, tandemový nosič trysek pro dodržení stanovené dávky při větších rychlostech s trojnásobnou multifunkcí
- 2 injektorové trysky na jeden nosič pro požadované množství a rychlost pojezdu
- pneumatické plnoautomatické zapínání a zavírání kapaliny na jednotlivých tryskách
- poziční osvětlení na samostatných ramenech
- kapalina je dále na ramenech vedená 3“ vedením v sacím a plnícím úseku se suchou spojkou
- pístové čerpadlo kapaliny o výkonu 500 l/min. a tlaku 20 bar, výpustní stříkací tlak je omezen na max. 8 bar
- řízení výstupního množství a stejnoměrného tlaku je plnoautomatické a je regulováno elektropneumaticky obslužnou částí (BT II) s počítačem (Uni – Control)
- zapínání a vypínání kapaliny probíhá pneumaticky přímo na trysce ve čtyřech dílčích šířkách, které jsou shrnuty do hlavního spínače
- pomocí dvou různých velikostí trysek lze spínat až tři různé průtoky při stejném tlaku a stejné rychlosti
- pohon rozstřikovače je pomocí diesel agregátu HATZ – tříválec, napětí je 12 V

Technické parametry 

Geometrický objem / počet komor / počet vlnolamů 8 000 l / 1 komora / 1 x vlnolam
Materiál nádrže nerez ocel AISI 316
Max. pracovní šířka rozstřikování 24 m
Režimy rozstřiku v šířce 3 m / 12 m / 24 m
Dávkování v rozmezí 10 – 50 g/m2
Rychlost při aplikaci kapaliny 5 – 40 km/hod.
Aplikace rozmrazovacího prostředku pomocí trysek
Automatická regulace dávkování v závislosti na pojezdové rychlosti a nastaveného množství dávky, sledování aplikovaného množství včetně okamžitého množství rozmrazovací látky v nádrži přes GSM bránu
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 -