KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ing. Pavel Sytný
Telefon: +420 737 218 026
E-mail: ps@kobit.cz

Image 1 Image 2 Image 3 Image 4

Servisní cisternový modul - CSAL 20

Použití

Pevná nástavba slouží k přepravě a plnění stavebních strojů, vozidel a dalších strojů naftou, AdBlue a vodou.

Popis výrobku

V přední části je možné na upínací desku připnout válcové zametací koště se zkrápěním, nebo mycí lištu pro vymetání nebo mytí vyfrézovaných asfaltových vozovek. Cisternová nástavba odpovídá všem předpisům pro přepravu nebezpečných látek ADR - kód LGBF a je možné ji namontovat pevně na libovolné podvozky o užitečné hmotnosti min. 21 tun (Celková hmotnost 32 tun v provedení vozidla např. 8 x 4 ).

Vlastní cisterna je dvoukomorová o přepravním objemu 20 500 l (10 000 l nafta, 8 000 l voda a v samostatné isolované nerezové nádrži je 2 000 l AdBlue), materiál cisterny na vodu a naftu je hliníková slitina H 5182. Cisterna má dva technologické prostory. V přední části je umístěný vodní okruh a příslušenství - čerpadlo o průtoku do 320 l/min., tlak 10 až 20 bar. Čerpací agregát se skládá z pomaluběžného rotačního membránového čerpadla s vysokou účinností, samostatnou regulací tlaku a průtoku vody, dále hydraulického regulační čerpadla a navíjecího bubnu s hadicí. V zadní části je technologie se samostatnou nádrží na AdBlue, 1 x navíjecí buben s hadicí DN 1 1/4" včetně pistole a 1x s hadicí DN 1" navinutou na buben včetně pistole na výdej nafty. Obě větve je možné napojit na management výdeje. V zadní části nástavby je ještě rozstřikovací tlaková lišta na mytí vozovek vodou. Oba technologické prostory jsou kryty zamykacími roletami.

Funkce výdeje nafty a AdBlue:

- plnění nádrže přes vrchní zamykatelné hrdlo DN 250 mm, spodní plnění na terminálech přes API spojku 4" a samoplnění přes vlastní čerpadlo
- přečerpávání z jedné nádrže do druhé bez použití vlastní cisterny
- plnění strojů naftou přes měřič a navinutou hadici délky 25 m na bubnu s pistolí DN 11/4", plnění strojů naftou přes měřič a navinutou hadici na buben délky 15 m s pistolí DN 1", velkovýdej - přes výdejní hrdlo s kulovým ventilem DN2" a koncovkou MK 3" ihned za měřičem
- vypouštění nádrže gravitačně bez měřiče (plombovaný vývod) - 1 x orientačně měřený výdej příměsi AdBlue přes mechanicky navíjený buben s hadicí DN 3/4" - délka 15 m + pistole, plnění isolované nádrže na AdBlue spodem přes externí čerpadlo nebo vrchním nalévacím hrdlem
- monitorování plnění nádrže se sledováním hladiny.

Funkce mytí a výdej vody:

Plnění nádrže z hydrantu (přes bajonetovou přípojku velikosti "C"), ze zdroje tlakové vody víkem nádrže, mytí pomocí přední a zadní lišty, hydraulické přetáčení mycí lišty vpředu, nebo pomocí válcového koštěte. Samostatné čerpadlo s vlastním motorem pro rychlé plnění a vyprazdňování (400 až 600 l/min) a samostatným rámem umožňuje sání vody z vodních přírodních zdrojů přes vsazený filtr do vodního okruhu. Dále je zde namontovaný vysokotlaký čistící agregát 15 l při 200 bar se samonavíjecím bubnem s hadicí 3/8" délky 16 m s mycí puškou pro mytí vozidel a jiných zařízení.

Technické parametry

Geometrický objem / počet komor / počet vlnolamů 20 500 l / 2 komory / 1 x 10 000 l nafta, 8 000 l voda a 2 000 l AdBlue - samostatná isolovaná nerezová nádrž
Materiál nádrže na vodu a AdBlue hliníková slitina H 5182 / nerez ocel na AdBlue
Hydraulicky navíjený buben s hadicí průměr hadice DN 32, délka 25 m + pistole
Mechanicky navíjený buben pomocí zkrutné pružiny s hadicí průměr hadice DN 1", délka 15 m + pistole
1 x vývod pro velkovýdej kulový kohout DN 2" s koncovkou MK 2" + víčko
Palivové čerpadlo poháněné hydraulicky od PTO podvozku max. jmenovitý průtok do 500 l/min.
Vrchní plnění přes vrchní plnící otvor se zamykatelným poklopem DN 250 mm
Spodní plnění 1 x API 4" spojka, koncovka Gossler na odvod par + bisenzor a Eurospojka dle normy VOC
Průtočný měřič elektronická hlava s kompenzací teploty a přepočtem na 15 °C pro možnost připojení k přenosu dat
Technologie stáčení a plnění AdBlue v technologickém prostoru za kabinou na levé straně je umístěna nerezová isolovaná nádrž o objemu 1 000 l na AdBlue včetně elektricky poháněného čerpadla o výkonu do 15 l/min., filtru a na zkrutnou pružinu navíjeného bubnu s hadicí DN 3/4" + pistole, nádrž je opatřena tlakovým snímačem pro monitorování okamžitého stavu hladiny a plní se z externího zdroje přes koncovku MK 2" nebo vrchním plnícím hrdlem
Vodní okruh 1 x membránové čerpadlo o tlaku vody do 25 bar, průtok cca 250 l/min., sací čerpadlo s benzinovým pohonem - průtok do 600 l/min., tlakový mycí agregát - tlak 140 bar, průtok do 15 l/min., 1 x zadní lišta, 1 x přední přetáčecí lišta + 2 x krajní mycí trysky
Další příslušenství přední upínací deska pro možnost připnutí přední kropící lišty nebo čelního zametače
Čelní zametací kartáč šířka koštěte 2 900 mm, max. metací šíře při úhlu 28° cca 2 550 mm, průměr kartáčů cca 600 mm, hydraulické přetáčení
close
Product
Jméno a příjmení:
E-Mail:
Telefon:
Dotaz:
print header
Telefon: +420 493 546 411
Email: kobit@kobit.cz
FAX: +420 493 522 974
Web: www.kobit.cz
Sídlo společnosti: Rozvojová 269, 165 00 Praha 6
Provozovna: Konecchlumského 1100, 506 01 Jičín
IČO: 44792247
DIČ: CZ44792247
Servisní cisternový modul - CSAL 20
Image 0 -

Použití

Pevná nástavba slouží k přepravě a plnění stavebních strojů, vozidel a dalších strojů naftou, AdBlue a vodou.

Popis výrobku

V přední části je možné na upínací desku připnout válcové zametací koště se zkrápěním, nebo mycí lištu pro vymetání nebo mytí vyfrézovaných asfaltových vozovek. Cisternová nástavba odpovídá všem předpisům pro přepravu nebezpečných látek ADR - kód LGBF a je možné ji namontovat pevně na libovolné podvozky o užitečné hmotnosti min. 21 tun (Celková hmotnost 32 tun v provedení vozidla např. 8 x 4 ).

Vlastní cisterna je dvoukomorová o přepravním objemu 20 500 l (10 000 l nafta, 8 000 l voda a v samostatné isolované nerezové nádrži je 2 000 l AdBlue), materiál cisterny na vodu a naftu je hliníková slitina H 5182. Cisterna má dva technologické prostory. V přední části je umístěný vodní okruh a příslušenství - čerpadlo o průtoku do 320 l/min., tlak 10 až 20 bar. Čerpací agregát se skládá z pomaluběžného rotačního membránového čerpadla s vysokou účinností, samostatnou regulací tlaku a průtoku vody, dále hydraulického regulační čerpadla a navíjecího bubnu s hadicí. V zadní části je technologie se samostatnou nádrží na AdBlue, 1 x navíjecí buben s hadicí DN 1 1/4" včetně pistole a 1x s hadicí DN 1" navinutou na buben včetně pistole na výdej nafty. Obě větve je možné napojit na management výdeje. V zadní části nástavby je ještě rozstřikovací tlaková lišta na mytí vozovek vodou. Oba technologické prostory jsou kryty zamykacími roletami.

Funkce výdeje nafty a AdBlue:

- plnění nádrže přes vrchní zamykatelné hrdlo DN 250 mm, spodní plnění na terminálech přes API spojku 4" a samoplnění přes vlastní čerpadlo
- přečerpávání z jedné nádrže do druhé bez použití vlastní cisterny
- plnění strojů naftou přes měřič a navinutou hadici délky 25 m na bubnu s pistolí DN 11/4", plnění strojů naftou přes měřič a navinutou hadici na buben délky 15 m s pistolí DN 1", velkovýdej - přes výdejní hrdlo s kulovým ventilem DN2" a koncovkou MK 3" ihned za měřičem
- vypouštění nádrže gravitačně bez měřiče (plombovaný vývod) - 1 x orientačně měřený výdej příměsi AdBlue přes mechanicky navíjený buben s hadicí DN 3/4" - délka 15 m + pistole, plnění isolované nádrže na AdBlue spodem přes externí čerpadlo nebo vrchním nalévacím hrdlem
- monitorování plnění nádrže se sledováním hladiny.

Funkce mytí a výdej vody:

Plnění nádrže z hydrantu (přes bajonetovou přípojku velikosti "C"), ze zdroje tlakové vody víkem nádrže, mytí pomocí přední a zadní lišty, hydraulické přetáčení mycí lišty vpředu, nebo pomocí válcového koštěte. Samostatné čerpadlo s vlastním motorem pro rychlé plnění a vyprazdňování (400 až 600 l/min) a samostatným rámem umožňuje sání vody z vodních přírodních zdrojů přes vsazený filtr do vodního okruhu. Dále je zde namontovaný vysokotlaký čistící agregát 15 l při 200 bar se samonavíjecím bubnem s hadicí 3/8" délky 16 m s mycí puškou pro mytí vozidel a jiných zařízení.

Technické parametry

Geometrický objem / počet komor / počet vlnolamů 20 500 l / 2 komory / 1 x 10 000 l nafta, 8 000 l voda a 2 000 l AdBlue - samostatná isolovaná nerezová nádrž
Materiál nádrže na vodu a AdBlue hliníková slitina H 5182 / nerez ocel na AdBlue
Hydraulicky navíjený buben s hadicí průměr hadice DN 32, délka 25 m + pistole
Mechanicky navíjený buben pomocí zkrutné pružiny s hadicí průměr hadice DN 1", délka 15 m + pistole
1 x vývod pro velkovýdej kulový kohout DN 2" s koncovkou MK 2" + víčko
Palivové čerpadlo poháněné hydraulicky od PTO podvozku max. jmenovitý průtok do 500 l/min.
Vrchní plnění přes vrchní plnící otvor se zamykatelným poklopem DN 250 mm
Spodní plnění 1 x API 4" spojka, koncovka Gossler na odvod par + bisenzor a Eurospojka dle normy VOC
Průtočný měřič elektronická hlava s kompenzací teploty a přepočtem na 15 °C pro možnost připojení k přenosu dat
Technologie stáčení a plnění AdBlue v technologickém prostoru za kabinou na levé straně je umístěna nerezová isolovaná nádrž o objemu 1 000 l na AdBlue včetně elektricky poháněného čerpadla o výkonu do 15 l/min., filtru a na zkrutnou pružinu navíjeného bubnu s hadicí DN 3/4" + pistole, nádrž je opatřena tlakovým snímačem pro monitorování okamžitého stavu hladiny a plní se z externího zdroje přes koncovku MK 2" nebo vrchním plnícím hrdlem
Vodní okruh 1 x membránové čerpadlo o tlaku vody do 25 bar, průtok cca 250 l/min., sací čerpadlo s benzinovým pohonem - průtok do 600 l/min., tlakový mycí agregát - tlak 140 bar, průtok do 15 l/min., 1 x zadní lišta, 1 x přední přetáčecí lišta + 2 x krajní mycí trysky
Další příslušenství přední upínací deska pro možnost připnutí přední kropící lišty nebo čelního zametače
Čelní zametací kartáč šířka koštěte 2 900 mm, max. metací šíře při úhlu 28° cca 2 550 mm, průměr kartáčů cca 600 mm, hydraulické přetáčení
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 -