KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ing. Pavel Sytný
Telefon: +420 737 218 026
E-mail: ps@kobit.cz

Image 2 Image 3 Image 4 Image 5 Image 6 Image 7

Servisní plnič nafty, olejů a AdBlue - CSN 12

Použití

Cisternový servisní modul na plnění důlních, stavebních a zemních strojů ropnými čistými látkami (diesel, 3 x čisté oleje, AdBlue).

Popis výrobku

Cisternová nástavba odpovídá všem předpisům pro přepravu nebezpečných látek ADR- kód LGBF a je možné ji namontovat pevně na libovolné podvozky o užitečné hmotnosti min. 17 tun (celková hmotnost s náplněmi včetně podvozku TATRA 158 6x6 s rozvorem 3 900+1 320 mm o celkové technické hmotnosti 31 tun).

Cisterna má 5 komor o celkovém objemu 12 000 l (přepravní objemy 1 x 10 000 l - diesel, 3 x 200 l - čisté oleje, 1 x 500 l - AdBlue), materiál cisterny - nerez ocel AISI 304 - na naftu, samostatná isolovaná nádrž za kabinou z nerez oceli AISI 304 včetně isolace tl. min. 50 mm, ve spodní části cisterny jímka DN 4“ pro montáž patního ventilu na diesel, zvedací oka, ve vrchní části bezpečnostní ochoz s inspekčním otvorem DN 20", 2 x drenážní otvory pro odvod úkapů, technologický prostor za kabinou a v zadní části cisterny. V zadní části nerezové nádrže je technologický prostor uzavíraný výklopnými dveřmi na plynové vzpěry.

Samostatná nerezová isolovaná nádrž na oleje a AdBlue včetně technologie

Nádrž je umístěná ihned za kabinou. Je kvádrového tvaru s technologií pro stáčení na 3 druhy čistých olejů. Celá nádrž je dvouplášťová s možností výhřevu pomocí nezávislého naftového topení a zároveň pro možnost výhřevu pomocí elektrických těles na napětí 380 V, ovládání přes termostat. Kompletní nádrž je dále isolovaná isolací tl. 50 mm s hliníkovým plechem opatřená čtyřmi elektronickými plovákovými tyčemi s možností okamžitého sledování hladin. Každá komora na čisté oleje je vybavena následující technologií: zubovým čerpadlem, filtrem s vložkou do 6 mikronů, digitálním měřičem, samonavíjecím bubnem s hadicí DN 3/4" - délky 15 m + pistole s měřením DN 1/2".

Elektrický a teplovzdušný ohřev isolované nádrže na AdBlue a oleje

Ohřev nádrže je možný při připojení na 380 V, 32 A a zároveň je možné přihřívat nádrž teplovzdušným systémem na naftu. Elektrický ohřev je pomocí teplovzdušných těles vložených ve spodní části do nádrže systémem nepřímého ohřevu, tzn. že nedochází přihříváním k znehodnocení média připékáním. Ohřev je plně automaticky hlídaný dvěma termostaty se samostatným nastavením teplotního rozsahu ohřevu (tzn. rozdělení ohřevu oleje a AdBlue samostatně). Nádrž je jednotně zateplena isolací a rozdělena na 4 samostatné komory - 3 x oleje + AdBlue, což znamená i příznivý ohřev médií vlivem temperace z ohřátého média v sousedních komorách. Teplovzdušný ohřev je řešen v meziplášti samostatné nádrže na oleje a AdBlue.

Technické parametry

Celkový geometrický objem / počet komor / rozdělení komor 12 000 l / 5 komor / 1 x 10 000 l - diesel, 3 x 200 l - čisté oleje + 1 x 500 l - AdBlue
Materiál nádrže nerez ocel AISI 304 - nádrž na naftu, nádrž na čisté oleje a AdBlue s isolací - nerez ocel AISI 304
Diesel
1 x hydraulicky navíjené bubny - LV průměr hadice DN 32 , délka 30 m, pistole DN 32 (max. průtok do 120 l/min.)
Palivové čerpadlo poháněné hydraulicky max. jmenovitý průtok do 500 l/min.
Vrchní a spodní plnění vrchní - plnící otvor se zamykatelným poklopem DN 250 mm, spodní plnění z externích zdrojů - 1 x koncovka DN 3" + víčko
Průtočný měřič s mechanickým počítadlem mechanické počítadlo Veeder Root + samostatný pulzní snímač pro možnost připojení přenosu dat
Čisté oleje 3 x zubové čerpadlo o průtoku max. 25 l/min., 3 x mechanicky navíjené bubny s hadicemi včetně průtočného měřiče DN 3/4", délka 12 m + pistole
Přísada AdBlue 1 x elektricky hnané čerpadlo na 24 V, průtok do 15 l/min., 1 x průtočné měřidlo s displejem + 1 x zkrutnou pružinou navíjený buben s hadicí DN 3/4", délka 15 m + pistole
Sledování okamžitého stavu naplnění pro všechny komory 2 x displeje pro sledování okamžitého stavu naplnění v komorách
Požadované užitečné zatížení na podvozek min. 17 000 kg
Rozložení hmotností na podvozku 1 x min. 8 tun + 2 x 11,5 tun
close
Product
Jméno a příjmení:
E-Mail:
Telefon:
Dotaz:
print header
Telefon: +420 493 546 411
Email: kobit@kobit.cz
FAX: +420 493 522 974
Web: www.kobit.cz
Sídlo společnosti: Rozvojová 269, 165 00 Praha 6
Provozovna: Konecchlumského 1100, 506 01 Jičín
IČO: 44792247
DIČ: CZ44792247
Servisní plnič nafty, olejů a AdBlue - CSN 12
Image 0 -

Použití

Cisternový servisní modul na plnění důlních, stavebních a zemních strojů ropnými čistými látkami (diesel, 3 x čisté oleje, AdBlue).

Popis výrobku

Cisternová nástavba odpovídá všem předpisům pro přepravu nebezpečných látek ADR- kód LGBF a je možné ji namontovat pevně na libovolné podvozky o užitečné hmotnosti min. 17 tun (celková hmotnost s náplněmi včetně podvozku TATRA 158 6x6 s rozvorem 3 900+1 320 mm o celkové technické hmotnosti 31 tun).

Cisterna má 5 komor o celkovém objemu 12 000 l (přepravní objemy 1 x 10 000 l - diesel, 3 x 200 l - čisté oleje, 1 x 500 l - AdBlue), materiál cisterny - nerez ocel AISI 304 - na naftu, samostatná isolovaná nádrž za kabinou z nerez oceli AISI 304 včetně isolace tl. min. 50 mm, ve spodní části cisterny jímka DN 4“ pro montáž patního ventilu na diesel, zvedací oka, ve vrchní části bezpečnostní ochoz s inspekčním otvorem DN 20", 2 x drenážní otvory pro odvod úkapů, technologický prostor za kabinou a v zadní části cisterny. V zadní části nerezové nádrže je technologický prostor uzavíraný výklopnými dveřmi na plynové vzpěry.

Samostatná nerezová isolovaná nádrž na oleje a AdBlue včetně technologie

Nádrž je umístěná ihned za kabinou. Je kvádrového tvaru s technologií pro stáčení na 3 druhy čistých olejů. Celá nádrž je dvouplášťová s možností výhřevu pomocí nezávislého naftového topení a zároveň pro možnost výhřevu pomocí elektrických těles na napětí 380 V, ovládání přes termostat. Kompletní nádrž je dále isolovaná isolací tl. 50 mm s hliníkovým plechem opatřená čtyřmi elektronickými plovákovými tyčemi s možností okamžitého sledování hladin. Každá komora na čisté oleje je vybavena následující technologií: zubovým čerpadlem, filtrem s vložkou do 6 mikronů, digitálním měřičem, samonavíjecím bubnem s hadicí DN 3/4" - délky 15 m + pistole s měřením DN 1/2".

Elektrický a teplovzdušný ohřev isolované nádrže na AdBlue a oleje

Ohřev nádrže je možný při připojení na 380 V, 32 A a zároveň je možné přihřívat nádrž teplovzdušným systémem na naftu. Elektrický ohřev je pomocí teplovzdušných těles vložených ve spodní části do nádrže systémem nepřímého ohřevu, tzn. že nedochází přihříváním k znehodnocení média připékáním. Ohřev je plně automaticky hlídaný dvěma termostaty se samostatným nastavením teplotního rozsahu ohřevu (tzn. rozdělení ohřevu oleje a AdBlue samostatně). Nádrž je jednotně zateplena isolací a rozdělena na 4 samostatné komory - 3 x oleje + AdBlue, což znamená i příznivý ohřev médií vlivem temperace z ohřátého média v sousedních komorách. Teplovzdušný ohřev je řešen v meziplášti samostatné nádrže na oleje a AdBlue.

Technické parametry

Celkový geometrický objem / počet komor / rozdělení komor 12 000 l / 5 komor / 1 x 10 000 l - diesel, 3 x 200 l - čisté oleje + 1 x 500 l - AdBlue
Materiál nádrže nerez ocel AISI 304 - nádrž na naftu, nádrž na čisté oleje a AdBlue s isolací - nerez ocel AISI 304
Diesel
1 x hydraulicky navíjené bubny - LV průměr hadice DN 32 , délka 30 m, pistole DN 32 (max. průtok do 120 l/min.)
Palivové čerpadlo poháněné hydraulicky max. jmenovitý průtok do 500 l/min.
Vrchní a spodní plnění vrchní - plnící otvor se zamykatelným poklopem DN 250 mm, spodní plnění z externích zdrojů - 1 x koncovka DN 3" + víčko
Průtočný měřič s mechanickým počítadlem mechanické počítadlo Veeder Root + samostatný pulzní snímač pro možnost připojení přenosu dat
Čisté oleje 3 x zubové čerpadlo o průtoku max. 25 l/min., 3 x mechanicky navíjené bubny s hadicemi včetně průtočného měřiče DN 3/4", délka 12 m + pistole
Přísada AdBlue 1 x elektricky hnané čerpadlo na 24 V, průtok do 15 l/min., 1 x průtočné měřidlo s displejem + 1 x zkrutnou pružinou navíjený buben s hadicí DN 3/4", délka 15 m + pistole
Sledování okamžitého stavu naplnění pro všechny komory 2 x displeje pro sledování okamžitého stavu naplnění v komorách
Požadované užitečné zatížení na podvozek min. 17 000 kg
Rozložení hmotností na podvozku 1 x min. 8 tun + 2 x 11,5 tun
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 - Image 6 - Image 7 -