KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ing. Petr Nožička
Telefon: +420 737 218 030
E-mail: pn@kobit.cz

Bc. Petr Nožička ml.
Telefon: +420 736 467 664
E-mail: np@kobit.cz

Image 1 Image 2 Image 3 Image 4 Image 5 Image 6

Vysprávková souprava VYKO 6

Použití

Nátěrová vysprávková souprava VYKO 6 je určena pro bodové nebo celoplošné výspravy živičných povrchů vozovek.

Popis výrobku

Stroj VYKO 6 je tažená nátěrová výspravková souprava trhlin a výtluků na vozovce. Opravy se provádějí řízeným nástřikem bitumenových emulzí s následným řízeným podrcením a případným rozrovnávacím účinkem rovnacích válců umístěných na zádi stroje.

Stroj je proveden jako jednonápravové přípojné pracovní zařízení, určené k připojení za tažné vozidlo jako zásobník kameniva. Nádrž na emulzi se v základní verzi montuje do korby nákladního automobilu, nebo lze nádrž vložit do zásobníku kameniva. Tažné vozidlo musí být určeno k tažení přívěsů o hmotnosti min 9t a disponovat chodem plazivé pracovní rychlosti. Podrcovací ústrojí je tvořeno podrcovacím válcem, umístěným ve spodní části zásobníku kameniva, poháněný hydromotorem přes řetězový převod. Plynulý přísun kameniva na podrťovací válec v celé jeho pracovní šířce zajišťuje rozhrnovací šnekový dopravník. V prostoru nad stříkací lištou jsou dvě sedadla pro obsluhu stroje.

Technické parametry

Objem násypky 6 m3
Objem nádrže na emulzi 1 950  l
Spojovací zařízení Oko ISO 40 / ISO 50
Vynášení materiálů šnekový dopravník
Délka x šířka x výška 6 310 mm x 2 490 mm x 3 000 mm
Pohon M - diesel motor
close
Product
Jméno a příjmení:
E-Mail:
Telefon:
Dotaz:
print header
Telefon: +420 493 546 411
Email: kobit@kobit.cz
FAX: +420 493 522 974
Web: www.kobit.cz
Sídlo společnosti: Rozvojová 269, 165 00 Praha 6
Provozovna: Konecchlumského 1100, 506 01 Jičín
IČO: 44792247
DIČ: CZ44792247
Vysprávková souprava VYKO 6
Image 0 -

Použití

Nátěrová vysprávková souprava VYKO 6 je určena pro bodové nebo celoplošné výspravy živičných povrchů vozovek.

Popis výrobku

Stroj VYKO 6 je tažená nátěrová výspravková souprava trhlin a výtluků na vozovce. Opravy se provádějí řízeným nástřikem bitumenových emulzí s následným řízeným podrcením a případným rozrovnávacím účinkem rovnacích válců umístěných na zádi stroje.

Stroj je proveden jako jednonápravové přípojné pracovní zařízení, určené k připojení za tažné vozidlo jako zásobník kameniva. Nádrž na emulzi se v základní verzi montuje do korby nákladního automobilu, nebo lze nádrž vložit do zásobníku kameniva. Tažné vozidlo musí být určeno k tažení přívěsů o hmotnosti min 9t a disponovat chodem plazivé pracovní rychlosti. Podrcovací ústrojí je tvořeno podrcovacím válcem, umístěným ve spodní části zásobníku kameniva, poháněný hydromotorem přes řetězový převod. Plynulý přísun kameniva na podrťovací válec v celé jeho pracovní šířce zajišťuje rozhrnovací šnekový dopravník. V prostoru nad stříkací lištou jsou dvě sedadla pro obsluhu stroje.

Technické parametry

Objem násypky 6 m3
Objem nádrže na emulzi 1 950  l
Spojovací zařízení Oko ISO 40 / ISO 50
Vynášení materiálů šnekový dopravník
Délka x šířka x výška 6 310 mm x 2 490 mm x 3 000 mm
Pohon M - diesel motor
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 - Image 6 -